Allt vi har är tid...

Jag får ingenting gjort!!
Som vanligt när jag min kaleder är så pass välfylld som den är den här månaden drabbas jag av panik, jag går och tänker "jag hinner inte, jag hinner inte!"
Människor hinner inte säga mer än "ska vi..." innan jag avbryter och säger att det får bli i Maj för jag HINNER INTE!
Idag hade jag massor med tid, jag skulle jobba tre timmar på sektionen och jag hade planerat in att jag skulle gå iväg och ordna med beställningen inför mötet på torsdag, men det slutade med att jag va den enda som kom dit idag och därför kunde jag ju inte gå därifrån... det är ju telefon och besökstid... vilket jag, när dom tre timmarna gått, kunde konstatera att inte en jävel hade utnyttjat eftersom det inte ringde en enda människa!!

Som om jag inte hade svårt nog att hitta på nått att göra så upptäckte jag till min förvåning att den ena datorn saknade hårddisk och att den andra inte hade en enda sladd, vilket gjorde att jag inte ens kunde komma in och se om det kommit några  mail som jag kunde tjuvläsa... så jag... städade...
Jävligt meningsfullt känns det som :(

Nu får jag alltså kolla mailen hemmifrån och planera mötet på min fritid! åh så värdelöst!

Nåväl, jag har ju iaf fått veta vilken tid jag förväntas vara i Örebro på lördag och det i sin tur betyder ju att jag kan kolla upp vad det finns för tåg att välja på!
Vilket till min stora lycka var betydligt fler än vad jag trodde! nu finns det en väldigt stor chans att jag faktiskt kommer kunna ta mig hem därifrån också =)

Nu ska jag snart gå och lägga mig, imorgon är det dags att jobba igen!
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: smygpoeten

"Time is the school in which we learn, Time is the fire in which we burn" - Delmore Schwartz ;)

2008-04-10 @ 09:12:26
Postat av: allicen

smygpoeten:
Brinna...
har Nordman något med det här att göra?

2008-04-10 @ 16:32:19
URL: http://allicen.blogg.se
Postat av: smygpoeten

Nordman? Kan du inte dina poeter??

2008-04-10 @ 19:03:08
Postat av: allicen

smygpoeten:
jag har bara en poet och han heter inte Delmore! inte Nordman heller när jag tänker efter...

2008-04-10 @ 19:33:20
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0