Uscha!

Till er som redan är oroliga för vad som håller på att hända med mig ger jag rådet att sluta läsa här...

Idag blev jag nämlige uppringd av chefen för psyk/omsorg här i kommunen som undrade vart jag höll hus, kanske är det nu en hel hög av er som hoppas på att hon ville försäkra sig om var jag befann mig för att kunna skicka ut en av sina trupper för att hämta mig, kanske önskar jag att det var så... för vad hon ville var att påpeka för mig att jag var en kvart sen till ett möte som jag bokat med henne...  ville inget hellre än att sjunka genom jorden och aldrig titta fram igen!
Jag hade GLÖMT! JAG hade glömt! och gissa vad jag skulle dit och göra... ja just det... prata om etik och bemötande! jag ska börja ett tredje nytt liv... denna gång som eremit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0