Örebro

Har varit i Örebro och shoppat idag!
Under den lilla turen inne på IKEA hann jag bryta mot TVÅ av mina shoppingregler... och jag är faktiskt nöjd! Fattar inte varför jag haft dessa regler från första början, nu verkar dom ju bara vara helt onödiga!

Den första regeln jag bröt mot var att jag köpte "inredning" till ett rum som ännu inte gjorts i ordning...
Den andra regeln var att inköpen matchade med dom befintliga färgerna i rummet och inte som jag i undantags fall får göra, köpa något som kommer passa sen.

Måste erkänna att jag inte precis kunnat förutse att jag skulle köpa en orange badumsmatta och än mindre att jag när jag kommit hem skulle ångra att jag inte tog två...
Nu funderar jag mest på om faktiskt ska gå lös med lite färg på skåpet som är under handfatet, har ju några trevliga kulörer att välja bland som ju redan är representerade: brunt! orange! gult! eller varför inte gammel rosa? i nu läget är det ljusblått och det känns inte som att det passar in där :O 
Undrar just om det finns nån bit av den tapeten kvar uppe på vinden som jag kan ta med till färgaffären =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0