Markén

Nu börjar det närma sig på riktigt! Faktiskt så mycket att det pirrar lite i fingrarna när jag tänker på det... eller om det möjligen beror på att dom fungerar som uppfångare av all strålning som kommer från datorn... kan vara så... man vet inte.

För att göra en liten analys av mina möjligheter att få ledigt så skulle man kunna summera det så här: jag har fortfarande inte en aning om min ansökan kommer att beviljas, dock väljer jag att tro att den kommer göra det och kommer i fortsättningen att arbeta utifrån den teorin.

Vilket leder mig vidare i mina funderingar... nämligen det eftertraktade hästrummet!

image155

Så, har du för avsikt att spendera en natt (eller två) tillsammans med några riktiga hingstar kan du väl höra av dig...
Självklart har tidigare inneboende förtur! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0