Lördag

Dagen började mindre bra med att min mobil valde att inte väcka mig så som vi kommit överens om... men som tur är så hade Nea ett viktigt tillkännagivande så jag vaknade av hennes sms endast 40 minuter för sent, dock fick jag ju ännu mer bråttom att komma ut när jag fått veta att gula tomten fanns att beskåda!

Vädret kunde varit bättre tyckte man när det visade sig vara 5 grader och duggregn, men under dagen fick man lära sig att det även kunde vara betydligt mycket sämre!
Jag va lite sur över att behöva använda huvan på min jacka men det uppvägdes av ur glad jag blev att jag hade den när nån hällde ett helt tält vatten över mig.

Nu sitter jag alltså på torken och ska väl så småing om göra mig iordning inför kvällens aktiviteter, det känns lite lockande att ta bilen men är rädd att jag åker på storstryk om jag gör det.
Jag vill inte ha stryk! jag är tillräckligt blåslagen efter att jag åkte karusell igår... :(

more to come...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0