ett rop på hjälp!

Då är man i Värmalnd.
Kanske för första gången i mitt liv, jag har inte så noga koll på det.
Vad jag däremot vet är att jag längtar hem!!!!

I dag har vi blivit tvingade att genomföra något slags rollspel... kanske var det ett försök av våra ledare att utplåna hela gruppen så att dom kunde få lite fritid... jag vet inte...

Vad jag däremot vet är det kommer bli värre imånn, det har jag blivit lovad :( och det känns som att det här inte är kul på minstaste sätt!

Men, det är ju inte bara tråkigt att vara här... det verkar vara en toppen bra grupp, dom här dagarna är vi hmmm... 7? stycken.
En annan rolig sak, som faktiskt har med Värmland att göra är ju att alla pratar så HYSTERISK roligt här!
Kunde knappt sova alls på tåget hit efter det att vi passerade gränsen till V-land, jag hade fullt upp med sitta och lyssna på när alla andra pratade =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0