blir jag sjuk? det är frågan

Jag har små aningar om att en elak förkylning kämpar för att ta över hela mig... när jag känner efter lite kan jag känna att det gör lite lite ont i halsen och därför har jag bestämt mig för att kurera mig ordentligt genom att konsumera galet mycket honung.
Jag tror att det har föga effekt... egentligen tror jag att det som gör sådär lite lite lite ont är en bakterie mobb som försöker smitta ner mig sin pestiga förkylning och om så är fallet så har dom säker överlistat mig och njuter i fulla drag av att jag förser dom med lite honungs näring.

Man kan aldrig så noga veta hur dom tänker, dom där bakterierna.
Stundtals kan jag tro att dom egentligen inte tänker alls utan bara finns och det är väl egentligen inget fel med det!

För övrigt så har jag lite funderingar på att hälsa på mors mor och mors far idag och att kankse, om tiden räcker till, återställa gräsmattan till vad den var innan bergvärmen borrades för sisådär ett och ett halvt år sen... jo tack! nog har jag det stressigt om dagarna allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0