underbart är kort

Så va min ledighet över för den här gången, jag känner mig lite nöjd med veckorna, även om jag blev snuvad på myset :( HAHA!!! shit va rolig jag är... fattar du? snuvad... oh my god!! *bräker som ett får*
Citat: Det är humor!!

Min plan som den ser ut för tillfället är att jag ska på möte imorgon och sen jobba halva min kväll och dom två efterföljande dagarna, därefter (om allt går som det ska) åker jag till E-tuna för att gå andra steget på min utbildning.
Spännande värre!! :O och inte minst! såååå kul att träffa alla dom andra djuren igen *saknar*

Förutom att jag börjat fundera på att börja jobba så har jag startat upp tankeverksamheten vad det gäller juligheter, i år vet jag ju att jag kommer vara ledig på självaste aftonen och nu efterlyser jag alltså era önskelistor.
Observera att ju mindre seriösa listorna är, ju mindre klappar får ni och som alltid, den som inte behagar klämma ur sig några önskemål alls får snällt vara lycklig över vad för skit jag hittar på...

Avslutningsvis; Nea... bilder från din håresande utflykt efterlyses!! NU!

Kommentarer
Postat av: Linnis

Så din julklappsönskan är alltså en bild på mig i oranget hår? Bra, då vet jag det.

2007-10-10 @ 09:54:57
Postat av: Allicen

Öhmm... nja... nu blev det väl ändå lite fel?!

2007-10-11 @ 15:08:53
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0