när någon ringer till mig

Stalker 
- Hej! jag ringer från (företaget som stalkar mig) jag ser att du inte fått del av din ungdomsrabbat.

Jag
- ok?

Stalker 
- Eftersom du är under 27 så erbjuder vi dig fast abonemang för bara 95 kr och enda kravet är att minst en person i hushållet är över 65

Jag
- VA???

Stalker
- Oj! det va ett annat erbjudande, du ska alltså vara under 27

Jag
- Ok?

Stalker
- Så det enda vi behöver göra är att bekräfta att du är du och att du är under 27 och det gör du i ett brev som vi skickar hem till dig

Jag
- Det låter jättebra men jag vill inte ringa med er.

Stalker
-Vad ringer du med idag?

Jag
-Telia

Stalker
-Det blir inte någon förädring för dig vi har samma goda nät som telia...

Jag
-Men jag trivs bra med telia

Stalker
-Jaha... jag är ledsen men då kan jag inte hjälpa dig. Hur ser det ut på mobil sidan?

Jag
-Jag ringer med Telia

Stalker
-Har du kontantkort eller abonemang?

Jag
-Abonemang

Stalker
-Jaha, jag är ledsen men jag kan tyvärr inte hjälpa dig ytterligare då.

Jag
-Tack o hej!

Stalker
-klick



Shit va synd att hon inte KUNDE hjälpa mig... jag ville ju så in i döden ha deras hjälp.

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha, det var det roligaste!

2007-10-25 @ 12:00:22
URL: http://prettywoman1.blogg.se
Postat av: Fridah

Haha. Undrar om det var samma som ringde till mig förut. Men hon tjåla på så pass att man hann fan inte säga pip! Haha.

2007-10-29 @ 17:32:50
URL: http://medlem.spray.se/fridahstella
Postat av: Allicen

visst va det det! jag gav henne ditt nummer =)

2007-10-29 @ 17:48:32
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0