att ha en hobby

Jag har aldrig gillat ordet "hobby". Jag har kunnat sträcka mig till att möjligen ha intressen, men hobby... där har gränsen gått.

Tills nu, när jag i mitt enfaldiga liv börjar se en hobby gro.
Jag kan bara inte låta bli att hålla stenkoll på kakrelamen som kommer upp efter att jag lagt ut ett nytt inlägg... Mitt nya intresse spirar och det börjar gå så långt att jag är villig att ge med mig och faktiskt kalla det en hobby.

Vore det inte för att reklamen kakas ut här på sidan skulle jag inte haft en aning om att bibeln fanns som ljudbok (tack kaka för julklappstipset!!) även om jag inte för mitt liv kan förstå vad Gud har funnit gemensamt med min blogg... :O
Efter "gammal och gaggig" kom reklam som:
"Är du ensam just nu?"
"början på en lång vänskap"
"Var bor dina vänner idag?"
"Trött på att vara ensam?"

Jag menar... det är ju fullkomligt underbart att inte ens behöva tänka själv! Man skriver ett inlägg om sitt meningslösa liv och på bara några sekunder finns lösningen där... bara ett klick bort.

Kommentarer
Postat av: Fridah

haha!

2007-10-29 @ 17:37:02
URL: http://medlem.spray.se/fridahstella

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0