problem

Idag är det sjukt svårt att komma igång!
Har iaf mailat om min FUL-läxa och hoppas på svar den här gången, annars tänker jag sura till ordentligt och sprida ut att våra politiker inte bryr sig om sina skattebetalare... HA!

Va även farligt nära att få igång en tvättmaskin, men efter att jag stått och tittat på tvätthögarna en ganska lång stund bestämde jag mig för att vänta lite med det...

Har dock några måsten som jag ska försöka styra upp... frukost, val av kläder inför etik mötet idag (som för övrigt är näst sista, får se hur det blir i fortsättningen sen.) samt att faktiskt ta mig till mötet.

För er som väntat på en uppdatering om köttsåret kan jag meddela att det fortfarande kliar förbannat mycket och att jag redan nu finner stora svårigheter i att inte pilla på det, men jag försöker hålla ut... efter allt detta lidande vill man ju iaf få ett snyggt ärr!!!

Kommentarer
Postat av: Linnis

FUL läxa.. haha

2007-11-07 @ 12:50:42
Postat av: allicen

Japp... har jag inte sagt att dom specialdesignat en FUL utbildning bara för mig :D

2007-11-07 @ 16:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0