Nästa station, Sala. Sala

Imorgon bär det av till Sala, fyra dagar den här gången, vilket betyder ÄNNU mer förberedelser!
Håller på att tvätta, sista dagen som vanligt!! få se hur mycket som hunnit torka innan det blir locket på resväskan som gäller.
Förutom det så ska det inhandlas en del saker under dagen.. proviant, dvs minimorötter och lämplig dryck samt att jag blivit tvingad att se efter om jag kan köpa mig en annan väska då Kenny hävdar att min är för stor :O Hur liten bil har du egentligen????

Den här gången anser våra ledare att vi är mogna att tas med oss ut i offentligheten vilket innebär en utflykt till Stockholm på torsdag.
Jag vet attt det finns (om än ett väldigt litet antal) personer som anser att min dos av storstad är på tok för liten, men det blir det ju ändring på nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0