Mr Bean

Idag har Mr Bean varit här och pratat med oss om en massa saker, skulle utan att överdriva mer än vanligt kunna säga att det va skittråkigt!
Jag hade stora svårigheter med koncentrationen, ena stunden höll jag på att börja skratta... det är ju oftast det man gör när man ser Mr Bean... och i nästa stund höll jag på att somna... det är det ju oftast det man gör när man sovit för lite.

Imorgon är det dags att åka till Esto! jag har fått en alldeles egen karta där alla ställen jag ska till är markerade samt inte mindre än två telefon nummer som jag kan ringa om jag (vilket är mycket troligt) skulle tappa bort mig i den stora hufudstaden.

För övrigt kan man väl säga att Sala är trevligare än vad jag har fått berättat för mig... kanske skulle jag kunna önska några fler handukar... men å andra sidan så har dom ju anförtrott mig en egen dator så man får väl ha förståelse för att generositeten måste ha ett slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0