mer sifo...

Om jag skulle svara på all undersökningar och telefon intervjuer som jag blir erbjuden att vara med i skulle jag styra världen!
Seriöst! jag tror att det bara är mig dom ringer till... allihop! hela tiden!!!

Nu ringde det nån överpedagogisk människa från ett ställe och ville maila en undersökning som hon inte visste vad den handlade om, vem som hade beställt eller någonting och jag sa självklart att det gick bra.
Min dumma jävel!!!

När jag väl fick frågorna orkade jag inte svara på dom heller... jag gillar kryssfrågor med alternativ, inte som nu, när man ska komma på vilka företag innom ett visst område man känner till, jag får blackout och vet inte vad jag själv heter.
Så jag raderade skiten och lät adressen bli junkbrev, bara ifall att...

Får man göra så?

Kommentarer
Postat av: Siri Molin

ja den var bra =D

2007-11-13 @ 00:36:01
URL: http://sirimolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0