Gallup!

Är det ok att ha julgran inne redan nu?????

Kommentarer
Postat av: Linnis

Min julgran står ju klädd i garderoben, så varför inte? Har ju sett den hela året.. :D

2007-11-30 @ 12:03:54
Postat av: Jenny

Hej Elin!
Inte har du väl plastgran?
Och du kan inte ta in den redan nu... Man måste inte vara först klar med allt julpyntande, vet du
väl!!!!
ps. ha en trevlig första advent Kram från Norrsundet.

2007-11-30 @ 20:00:30
Postat av: allicen

Jo, jag har faktiskt plast *skäms* och den kommer inte, jag upprepar INTE!!, fram förens den 23e!! Har däremot sett att det finns dom som tydligen tar sig vilka friheter som helst och för en kort stund började jag tro att jag av någon anledning skulle överdriva det här med traditioner och principer!
Inser nu i efterhand hur tokigt det låter =)

2007-11-30 @ 21:17:46
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0