ännu en dag...

Idag har det hänt väldigt lite, för att inte säga ingenting!
Kom igång rätt bra på morgonen och hade borstat tänderna redan innan klockan hunnit bli 10!! men sen känns det som att det inte blev så illa mycket mer uträttat...

Har ju iofs jobbat men idag gick det så snabbt att jag sitter och funderar på om nån ställt om klockan och har för avsikt att meddela chefen att jag går hem fyra timmar för tidigt... nått känns som att det borde vara fel! Glömde jag nått??

Träffade S på jobbet, så vi bestämde att det är mycket troligt att vi kommer kunna ses på måndag! Däremot va det lite svårare att bestämma vilken tid. Är det bra väder ska jag övertala henne att jag får följa med på hund promenad... så kanske jag får hålla i kopplet!! wiiiieeee!!!

Föresten så har jag inte glömt bort att ta en bild på dörrkransen jag fått, det är bara så att det inte blev nått bra... men jag har hängt upp den, om givaren skulle tvivla!
Såg även att det inte bara är jag som tycker om den, utan även nått stackars utsvultet fågelfä som inte fattar att dom röda grejjerna inte är tänkta som föda och därför inte är organiska, för idag va det en stoooor tugga borta!!
Dumma djur!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0