vår!

Mmmm... grillen står oanvänd... vad gör man åt det?
Har gjort iordning uteplatsen i år... längtar sååå till det är dags att bygga altan!! kan tyckas att jag går händelserna en aning i förväg nu men jag är nästan helt medveten om det själv!

I köket är det två små pyttesaker kvar att fixa, förutom lite eldragning då... Om sanningen ska fram så kom jag av mig helt med att fixa dom sista detaljerna.
Har fullt upp med min färgspaning =) och nu börjar jag faktist tveka själv på om jag vet vad jag vill ha!! tittar på varenda grön färg jag kommer i närheten av men min bedömning blir, om det inte är en på tok för ljus färg, att det är "för grön"

Detta har lett till att det nu finns en hel uppsjö av betydelser för "för grön" och det är inte alltid jag kan förklara för mig själv vad jag menar, än mindre för någon annan!
Lider redan med den stackare som ska hjälpa mig på färgaffären!! min enda tröst är att E varit där före mig och krånglat hihi!!!

Ne... nu är det dags att sätta lite fart här hemma om jag inte ska behöva ta frukosten med i en låda till jobbet =)

Ps. är det nån som vet vart cd:n till min mobil har tagit vägen???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0