Färgval :S

Har varit i Örebro på kurs hela dagen... aningen besviken är jag... tror att mina krav har höjts en något med tiden, nu för har jag ofta förväntat mig nått annat än vad som kommer.
Tycker inte om att man slösar med tiden!!! det är inte att förvalta medlemarnas pengar väl! hoppas verkligen på en utvärdering efter dom här tre dagarna!!!

Åkte iaf till färgaffären efter jobbet och precis som jag trott så hade Marianne full koll på vad jag svammlade om =))
Hon är lätt den bästa!!
Valde ut tre färger som nu står som finalister... tror att jag hittat rätt och är näst intill säker på vilka två av dessa tre som går segrande ur det här.. men vad tycker ni???

image66

Det ska alltså vara TVÅ gröna färger... en nyans på väggarna och en mörkare nyans runt fönster etc.

Är medveten om att bilden, trots mina färdigheter inom fotografering, inte är den bästa men det är allt jag kan erbjuda idag!

Slutligen en bild där ni kan få njuta av min vackra rabatt hehe!!!
image67
som ni ser.. även när det gäller odlingen håller jag mig innom temat "Elis goes deep"
Förgätmigej vad annars??
Jag är rätt nöjd själv faktiskt =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0