Det går att måla på väggen också!!! :O

Idag fanns äntligen lite tid för att börja kladda med mina färgburkar =)
och så klart va det svinkallt ute och ett aggresivt regnväder passade på att anfalla just den lilla biten av moder jord där mitt hus råkar stå!
Jag bestämde mig för att trotsa vädret och målade iaf!

Har ju som vanligt inte kunnat vänta in torktiden innan jag va tvungen att ta mig en koll och självklart måste det målas en gång till innan det går att klubba igenom det här.
Men utan att känna mig alltför optimistisk (vad betyder det??) så tror jag att sökandet är över! Tänka sig!!

image78

Känner att en förklaring över vad som är den nya och den gamla fägen skulle kunna tolkas som någon form av idiot förklarande av mina vänner och det tänker jag akta mig noga för...
Hmm... som synes är det ju minst sagt icke heltäckande på dörren, den va i det närmaste trären av nån anledning och jag hoppas verkligen att färgen mörknar, så som jag blivit lovad!!!
Som det ser ut här är det "premo" varning de luxe :S *inte tycka om*

image79

Tycker nog att man ser att färgen är aningens blank... har verkligen ingen aning om hurvida jag gjorde rätt i den frågan!
Som dom flest vet är jag ju väldigt bestämd med vad jag vill ha och så... men dom saker jag inte hade en aning om att jag skulle bli tvungen att välja, dom har jag inte en susning om vad jag tycker om och då blir det nog lite som det blir... men inte kan jag ha valt fel??? JAG??? hehe!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Elin..jag tycker du har hittat super fin färg..passar! jag kommer och kikar när jag kommer hen. Det vill säga om 10 veckor när jag e superbrun!!! Annars kan du alltid komma hit och hälsa på. ;)

2007-06-03 @ 22:00:35
Postat av: Allicen

Me längta!!!!
Själv har jag ju redan lagt till med lite färg *lol* kan desvärre inte röra mig idag, känner mig som en grillad, glazerad kyckling eller nått :O

2007-06-04 @ 12:27:32
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0