Vårkänslor!!

Vilken UNDERBAR dag!! =)

Är på väg hem till min vän, sköt att komma ifrån all stress lite! har haft svårt att slappna av dom senaste dagarna... och ändå gör jag bara saker jag tycker är roliga!

Ska hålla ett föredrag på torsdag... och är inte ens nervös!
Eller, jag är ju nervös för jag vet  inte vad jag ska säga, jag vet inte vilka jag ska prata inför osv. men den nervositeten sitter bara i min aktiva tanke.
När jag inte medvetet tänker på det så finns det inte med mig alls, det brukar sånna här saker göra! Vet ännu inte om det är en bra eller dålig sak... Det visar sig.

Ska iväg på en utbildning i början av nästa vecka *längtar*

Så... vad mer? Bloggen!
Har fortfanade inte blivit helt sams med den är bloggen (som kanske märks!!) men det kommer nog så småning om...
Väntar ju fortfarande på hedersgästen, om denne planerar att göra någon visit någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0