slitsamt

oj det ska bli skönt att börja jobba imånn så man får vila upp sig lite =)
Tycker att jag legat i som en galning idag men kan nu i efterhand konstatera att det nog inte har blivit så mycket gjort som det kändes som där ett tag.
Den huvudsakliga uppgiften för dagen fick bli att gå lös med både skruvmejsel och hammare för att minska på antalet PAKET som dom senaste dagarna ockuperat hela mitt kontor.

Nu kan man med lätthet ta sig ända fram till skrivbordet och lika smidigt går det att göra en helomvändning för att ta sig ut därifrån, till skillnad från i morse när det va till att lägga i backen som gällde och även det skapade vissa svårigheter =)

Själva köket är nog i det närmaste redo för att snickaren ska kunna härja fritt därinne imorgon, ännu än gång får jag väl säga att jag är glad som kommer vara på jobbet hehe!!

image7

Som synes har jag nu längre inte det minsta lilla gnutta spis kvar, såå än en gång... erbjudande om middagar mottages gärna!!!
och btw L!! hur hade du tänkt dig att jag skulle överleva dagen idag då??? *flin* en DUMPERS! det är vad du är hahahaha!!!

image8

image9

ja... vad säger man... hemtrevligt inte sant???

Som avslut på dagens inlägg vill jag passa på att TACKA alla er som hjälp till idag!!! både ni och jag vet att utan er hade det inte blivit (lika) mycket gjort!!!!! =)


TACK!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0