paket!

idag på morgonen anlände vad som kan benämnas som skrämmande många paket! dom är iofs inte så spännade med tanke på att jag vet vad det är i dom... hoppas jag!!! :S

image4

nu återstår bara DAGAR av montering... HJÄLP mottages med glädje =)
Nåja... det blir bra när det är klart!!
Klockan 7 på måndag morgon kommer så snickarna hit och ska börja göra vad det nu är dom ska göra... hoppas på att fönsterbytet ligger bra till där! ska bli så kul att se när det kommer på plats!!! *nyfiken*
Har förövrigt en hel del saker kvar att göra innan dom kan börja jobba... några skåp kvar... har varit ganska hård i min rensning men fortfarande finns saker som jag absolut inte kommer klara mig utan haha!!! så är det en hel massa vackert bruna kakelplattor som ska hackas ner, jobbigt värre!!!
Men på tal om det så har jag nog bestämt mig för mosaik... om jag nu hittar den färgen som jag går och drömmer om =) mina älskade 5x15 är dock inte bortglömda det minsta! nej då... dom kommer stolt få pryda väggen i det som kommer bli badhus/sauna/tvättstuga. finns bara ett ord: PERFEKT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0