Klara min Klara!!

Har varit i Örebro idag (igen)... upphör aldrig över att förvånas över hur många som tycks jobba åt TiB!!! och den ena är trevligare än den andre ;)
Idag lyckades jag få till ett garv med konduktören, eller schhhhaaaaaufÖÖÖren som han även blev kallad av Fru Fylle Kajja.
Öhhh... vem är det som kör???

Nåja... Klara min Klara mötte mig vid central stn och någonstans i mitt minne fanns nånting om att hon blivit blondin men inte kände jag igen henne för det haha!!!
WAY för länge sen vi sågs babe!!!
Som vanligt när jag besöker den stora staden blir jag runtsläpad på diverse villovägar för att chanserna att jag ska kunna hitta tillbaka på egen hand ska vara så minimala som möjligt!
Men vi hamnade iaf på en servering till slut och fick sällskap av Fru Kråk Tant som försåg oss alla med underhållning när hon ställde sig brevid en rökande dam (?) och kraxade... "host,  harkel (och detta sägs med kraxig röst om nån missat det) Jag trooooor att det är rööökförbud även på uteserveringaaarna" så smög hon sig undan dubbelvikt med en vante för munnen och näsan.

Många va vi undrade över varför hon inte lagt ur vinterutstyrseln när det är nätta 30 grader ute men det visade sig senare att vanten ingick i hennes sommar utstyrsel... STYLISCH!!!!
Nåväl... inget om om hennne, hon är säkert trevlig :S

well well... jag har iaf tvingat Klara att ta gubben med sig och åka hit nästa helg för att krilla lite kranna, verkar som hon gav med sig!!! Wieee!!!
blir det 13 hinstar i gästrummet då måntro?? hehe!!!

Har för övrig beslutat mig för att jag inte har nått val längre, i år är året då jag SKA börja dricka öl! skam den som ger sig!!!
Elis goes.... lägtar efter ROOTVÄLTA!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Klara

Haha Kråktanten var galen.. P o K

2007-07-05 @ 21:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0