Dagen efter...

I natt somnade jag sent... närmare idag än igår skulle man kunna säga...
I dag vaknade jag sent... närmare kvällsmat än frukost skulle mna kunna säga...
Och det va så totalt värt det!!!!
Jag har varit lycklig hela dagen idag... längtar tillbaka till igår... tänk att jag övervägde att banga! galet!!!

Har inga bilder från personalresan och tror inte att ni hade fått se dom iaf! haha!!
Vivi: det har sagts förut men det kan sägas igen! Det här ÄR livet!!!
Har iaf fått veta att gula gubben mår bra, om någon kände sig orolig för hans del... va det nån som gjorde det??

image86
obs! individen på bilden har ingenting med gula gubben att göra

För att uppdatera om huset... Simon the Skylift har fått åka hem, egentligen var han nog en jävligt lat skylift! :O stog mest där och visade upp sig, som om han hade nått visa upp!
Spretade med sina fyrkatiga ben åt alla håll och kanter, omöjlig!

Näväl, de börjar väl likna nått vad det gäller garaget skulle man kunna säga... en sida helt klar, en sida klar sånär som på två fönster och ev en dörr som får byta färg (återkommer), en sida halvklar, och en som är halvklar om det inte tas beslut om förgbyte på dörrarna.
Låt se!

image87

Halvklart till klart...
Det mörka är klart, den ljusa väggen ska målas igen...

image88

Halvklart till stormvarning
Det mörka är halvklart... men frågan är ju: hur blir det med dörrarna??? borde dom vara ljusa som det var tänkt från början???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0