Är hon nöjd nu?

Äntligen hemma från jobbet... känner verkligen inte att jobbet blir gjort så som jag skulle vilja, tyvärr.
Jag räcker inte till helt enkelt, så är det bara!
Önskar att det fanns ett test att göra, som med godiset ungefär, så jag fick veta vad jag ska jobba som egentligen... jag vill veta vart jag hör hemma, för på sista tiden har jag kännt allt mer att det inte är på "hemmet"... av många olika anledningar...
Jag passar helt enkelt inte in.

Nåväl... det är en dag så sommarlik att man nästan börjar hoppas att värmen är på gång på riktigt och jag har en dörr som är färdigmålad, hur kan man vara annat är glad då?

image81

Så??!!
Vad säger ni???
Borde jag vara nöjd nu??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0