man vill ju komma undan med livet i behåll :S

Så jag gissar att det för min egen säkerhet är bäst att lägga upp lite bilder...
Det är alltså bordet som gör att jag under senaste tiden fått utstå hot av mer eller mindre skrämmande karaktär, så här kommer det!


image118

Ja, som synes har jag ju bara fem stolar :( hoppas att DHL behagar skynda sig lite och leverera den sista den här veckan!!!
Jag vet att jag sagt "inte brunt", men ibland kan till och med jag ändra mig! det har hänt förut och kommer säkert hända nån enstaka gång i framtiden också... :P
Slutligen.. jag vet att det sitter ett märke som jag måste ta bort men nått pucko har ju använt universums bästa klister och mitt tålamod är som bekant inte i närheten av nått ord som kan förknippas med bra...

Passar även på att lägga in en bild på balkongen... den är ju i det närmaste klar nu...

image119

Haha!! jag blir bara sämre och sämre på att ta bilder... i det här fallet skyller jag på monsunregnen som föll över min trädgård vid tillfället!
Så... golvet är som synes kvar att fixa!
Fönster och överliggaren på staketet samt att jag har planer på att sätt dit ytterligare tre brädor i staketet, nerifrån såklart! sen är det ju klart... bara att börja med nästa =))

Kommentarer
Postat av: Fridah

Skitfint kök gumman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PoK Super F!

2007-10-24 @ 16:37:11
URL: http://medlem.spray.se/fridahstella
Postat av: Linnis

"Bara golvet kvar" år 2007. Har det kommit något inlägg om att det är fixat nu år 2012? ;)

Svar: Menar du på balkongen? i så fall får du titta i "borgen - balkongen"
Allicen

2012-11-27 @ 20:15:57
URL: http://Linnislicious.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0