en bringa, att bringa, bringare, tillbringa...

hmm... all tid jag håller på att måla kommer bli förödande för min hjärna!!! Gaahhh!!!

Har nu målat alla väggar på balkongen och är smått fundersam över hur stor skillnaden i färgen det kommer bli mellan dom gamla plankorna och dom nya! är lite rädd att det kommer bli väldans fult :/

image102

jaja.. det visar sig!

Vädret har varit lite märkligt under dagen fast i dag blåste det från rätt håll iaf!
Har pga av allt regnade även börjat fundera över vad som är öst och väst... eller om man så vill ost och väst, men det för tankarna till helt andra saker så personligen tycker jag att det känns det lite vilseledande...
Hsh jag vet åt vilket håll norr är... jag kan med stor säkerhet avgöra att det t.ex. regnar från norr, så säg att man lägger sig på taket och norr regn får bli fotregn.
 Men så börjar det regna från sidan... vad  är då öst regn och vad är väst regn?? höger regn eller vänster regn?? nu beror väl kanske det iofs på hurvida man valt att lägga sig på mage eller rygg... för det borde ju bli tvärs om då, alltså inte öst och väst utan höger och vänster... eller det är väl iofs också samma håll men kombinationerna av dom båda borde väl bli tvärs om??
Idag regnade det i vilket fall som helst i från framsidan! Framsida regn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0