vad skulle man göra utan elektriker?

Idag fick jag för första gången ringa till driften fån jobbet, då sängarna i rummen på ena sidan av korridoren plötsligt slutade att fungera.
Jag försökte att diagnostisera det hela till strömavbrott men mina arbetskamrater gick inte med på den teorin då alla lampor strålade för fullt överallt.

Istället kom killen på akutdriften fam till att det nog var en propp som hade gått och eftersom jag inte ville göra mig osams med honom sådär över telefon så lät jag honom ha rätt, även om det känns minst sagt fånigt att ringa till en kille 4 mil bort bara för att konstatera en sån sak...
Hur som helst så kom fastighetsskötaren efter en stund och det hela var fixat på 0.2 sekunder.
och ändå finns det dom som säger att det inte är nån action på hemmet! pfff!!

Har föresten kommit på vad jag ska pyssla med nu när jag inte har några mer paket att slå in på ett tag =) BAKNING!!
Nån som ställer upp på att äta upp allt jag misslyckas med under min prövotid???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0