mera paket!

Idag blev dom sista paketen klara!!

image208

image209

image210

Har rätt mycket städning kvar som jag ska hinna med mellan jobbet och grötkvällen imorgon *pust* hoppas att jag inte är lika trött efter jobbet som jag va idag!!

Har kommit på att jag nog borde köpa mig en riktig kamera... nu när det varit så här kallt har jag sett en grej ute i min trädgård som jag så gärna skulle vilja ta en bild av...
Synd att jag missar det :(

Ska väl passa på att be om ursäkt till alla er som skickat julkort till mig men som inte fått något tillbaka, jag skickar sällan julkort och min tanke från början va att jag skulle höra av mig till alla och det är väl här någonstans som jag misslyckats katastrofalt.
Tycker att mina vänner är värda mer än ett massutskick på mailen men istället har det inte blivit nått alls... FÖRLÅT!!!

Jag hoppas iaf att ni alla får en helt fantastikt underbart härlig jul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0