Julbord part 1

Snart är det dags... jag är typ klar!! Öhhmm... *hostar*

Har faktiskt inte hunnit bli speciellt trött ännu! :O trots att jag sovit jättedåligt inatt och inte heller fick jag mitt sedvanliga sov på rasten idag :(

Kursen gick bra... och nu ÄR det över =)
Har lite jobb kvar med att skriva ut intyg till deltagarna, men det ska bli ett rent nöjje (när nu den dagen kommer så jag hinner det :S )

Fick ett väldigt mysko sms av syrran där hon undrade nått i stil med, hur kommer du till/från herrgården? jag har ingen bil imånn!
Ledsen lillungen men jag fattade ingenting *skratt*

Imorgon bär det av till LA! hoppas på plusgrader!!!! annars har inte jag heller någon bil :(
Men först... Julbord!

more to come :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0