bröllop ännu en gång...

Igår var jag på sista bröllopet för i år!
Tre helt olika bröllop under så kort tid... men det här berörde mig nog mest!
Det blev ett intesivt blinkade med ögonen under sången till brudparet. 
Jag kan inte låta bli att känna mig mallig, som fick förmånen att vara med den här gången, en kyrka nästan full av familj och släkt till brudparet och så jag... det finns faktiskt ingen anledning för dig att tacka oss för att vi va där... det är jag som är tacksam över att jag fått delta!
Hoppas verkligen att det fanns fler anledningar till inbjudan än att vi gjort en deal! haha!!

Gårdagen innehöll ju också ett dop och det va faktiskt det enda i år men också det första jag varit på!
Lilla Nelly är en ängel, knappt ett ljud gav hon ifrån sig på hela tiden! och då tog allt ändå ungefär en timme samt att man får ta in i beräkningen att man hällde en massa vatten över henne! vem skulle inte protestera då?
och om jag kämpade med tårarna under vigseln är det ingenting emot vad jag gjorde under solosången till Nelly!

Efter att ha lämnat in en liten beställning fick jag faktiskt hålla i henne en liten stund (tills hon som traditionen bjuder när jag håller i ett barn, började grina).
Men ändå känns det som att Nelly är min favoritbebis of all times... jag har faktiskt funderat på att fråga om jag inte kan få henne =)

image219


Efteråt bjöds det på skumpa och snittar för att efter det bli kaffe och tårta, vilken jag för övrigt bara måste få veta vart den är beställd!
Den här tårtan är tveklöst den vinnande!! Mmmm!!!
image217


image218

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0