uppdatering...

Jag hade så sjukt svårt att komma på en kändis till mina frågor (se från mats... till mats...) eftersom jag ju inte är "tha kändis type of girl" direkt, utan jag fick en total blackout på den frågan och var faktiskt tvungen att spara inlägget och fortsätta senare på dagen... Det här har sedemera lett till att  jag under stora delar av natten legat och mått dåligt över mitt val, jag är inte det minstaste intresserad av Mr Becks, inte på något endaste litet sätt... så därför när jag plötsligt fick en uppenbarelse bestämde jag mig för att det va helt ok att ändra mitt svar på den frågan... hoppas att ingen motsätter sig mitt beslut! =)

god morgon föresten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0