Kampanda!

Har ägnat dagen åt att vara utställare på SSU kongressen, som i år hölls i Örebro... Jag och Anna tog väldigt seriöst på våran uppgift att hålla ställningarna vid slusch maskinen! även när ALLA andra var på invigningen... hmm... så här i efterhand känns det som att det hade varit värt att se... enligt uppgifter skulle det visst varit väldigt pampigt!
Ville man så kunde man iofs se allt på en tv som satt i taket precis vid våran monter... om man bara hade hittat den i tid!! Nåja... lika bra var väl det! jag hade säkert somnat i puffhavet!

image122
Arbetskläder!!

Sååå... i morgon ska jag hålla mig hemma hela dagen, efter jobbet vill säga! har sagt ifrån PL mötet imånn, känner inte att det lockar speciellt när ingen av mina gamla tjejer kommer vara där!
Hoppas på ännu en solig dag och att jag hinner ta del av den mer än vad jag fick göra idag... 30 minuter på busstationen gör ingen sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0