Hummelsta?

Jag är såååå trött!!
Inatt har jag faktiskt fått dom där omtalade 8 timmars sömn, men inte är jag nått piggare för det!
Eftersom Pernilla tagit körkort skulle hon åka till hummelsta för att köpa godis och jag hade sagt redan innan hon fått tid för uppkörning att dom skulle höra av sig...

Så idag bar det iväg... av någon anledning skulle vi även besöka Jula och jag tyckte väl att det kändes helt ok men när det sen visade sig att ett besök på biltema stog att vänta så tyckte jag och Elen att det verkade mer lockande att kolla på skor... :P kolla är väl iofs dumt att säga för det går helt enkelt inte att bara TITTA!
NU har jag skor så det räcker och blir över till bröllopet =)) bara klänningarna som fattas... min väntan börjar nu bli lite smått nervös!!!! minst!

Dagens höjd punkt? ja, det måste väl ändå vara att självaste TAKE THAT va ute och åkte på vägen någonstans mellan Västerås och Ö Skogen!  Vilken iaktagelseförmåga Elin!! haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0