en finsk pinne tack!

Igår fick jag ÄNTLIGEN premiär använda min nya skruvmejsel!! =)
Har nu tagit ner den där "skriva en hälsning i" saken som satt vid ytterdörren... att göra det har ju funnits med på "att göra" listan i snart två år nu och efter att ett par nyfikna människor pillat sönder den tyckte jag att tiden var inne!!
Såå.. nu vet jag exakt hur bra min skruvmejsel är!  galet bra kan jag meddela

Idag har jag varit på fagers med Sanna, träffade även min namne där som skulle dit och fika med en "som faktiskt inte är hennes pojkvän" well well... alla har väl sina anledningar att umgås men jag kan nog gissa mig till varför man åker från spanien till hit! inte sjutton är det för att fika iaf!

Har även investerat i en ny dusch stång då den gamla av någon underlig anledning beslöt sig för att ramla ner i morse :S Märkligt värre!
Tyvärr står det på förpackningen att den inte ska skruvas upp... utan att man bara klämmer fast den :/ tråkigt! får försöka hitta nått annat att skruva upp eller ner!

Dagens kommentar: meh!! är du född på 80-talet eller???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0