Bulle i ugnen!

Ja, det är faktiskt sant!!!



Idag har jag bakat =))

Då det inte blev nån tur till Visingsö bestämdes det att det skulle bli en visit i Grythyttan... vilket under morgon ställdes in även det, så jag beslutade mig för att bjuda på fika!
Storstädning och pajbakning... hur roligt som helst! roligast var att städa =)

Under tiden jag dammsög hann jag som vanligt med att tänka igenom en massa saker... större delen av tiden ägnade jag åt att fundera över om det inte är ett brott att, som en viss tv kanal, göra en intervju med en person som är efterlyst för någon form av brott, utan att uppge för polisen vart man sett den misstänkte...
Skyddande av brottsling kom min hjärna in på att det borde vara! är det inte så??

Nåväl, jag kom aldrig till någon klarhet i den frågan så istället började jag fundera på vilken servis jag skulle använda till bjudningen... jag bestämde mig för grönt =))
Så även fast jag bjudit hem folk på kaffe beslöt jag mig för att duka med vad som till synes kunde vara tekoppar.

image120

Hur som helst hade jag väldigt roligt när jag rotade runt i skåp och gick bärsärk i blomkrukorna =))
Dagen till ära bjöd jag även på dippers... och vet nån vad! det fanns ju faktiskt INSTRUKTIONER med till dom! haha!!!
Observera att lilla Fikaldevitch som vanligt smugit sig fram när det är dags för fotografering!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0