är sommaren slut?

enligt gubben som "spår" vädret i en av de ledande kvällstidningarna ska visst sommaren komma nu i Augusti, idag är det det 11e så det börjar bli ont om tid, minst sagt!!

På sätt och vis har jag väl gett upp om det vackra vädret, samtidigt som jag bara hoppas att det kommer lite sol... inte för att bättra på någon (obefintlig) bränna utan mer för att det skulle vara trevligt att hinna måla lite mer! Enligt en färsk studie som jag själv utför ligger luftfuktigheten på någonstans mellan 40 och 99% hela tiden :(
Vad tror ni... kommer det en sommar eller är det bara att ge upp???

I brist på fint väder har jag fått ägna mig åt att bli nervös inför det stundande bröllopet... dock är det inte mitt eget, lite synd, för shit va mycket häftiga saker jag har hittat!!! :P
Men... det jag funderar mest på är om jag kommer få tag i nån klänning i tid... Även här återkommer jag ju till vädret! är det sommar eller höst som gäller?????
Kanske får gå emot mina principer och börja spana runt på några av alla dessa modebloggar för att reda ut det...

image123

Ja... *suck* inte vet jag... Jag vill ha kostym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0