påsk!

Lååångfredag!
Blev bjuden på påskmiddag idag efter jobbet och därför har jag inte gjort nånting här hemma... Det börjar verkligen bli dags att sanera lite här och var nu om jag ska vara ärlig!
ärlig är jag gärna, men tyvärr också väldigt lat =) Skyller på att min städrutin alltid börjar i köket sen vidare in i matsalen... inget av dessa rum är städbart för tillfället vilket gör att jag kör fast innan jag hunnit komma igång   :(   SKÄRPNING!!!

Idag har golvläggaren varit här... kanske blir golvet klart imånn! det bara måste bli det!!!

image31

Så har även dom sista skåpluckorna kommit på plats =)) i vanlig ordning vet jag inte åt vilket håll jag vill att dom ska öppnas och känner jag mig själv rätt kommer det aldrig komma upp några handtag på dom "ifall att jag skulle ångra mig" hehe!!
Nu kan jag iaf plocka in lite saker i dessa monsterskåp! utan att ljuga skulle jag kunna påstå att man lätt får in en gnu i vaje!! :O

image32

Har även fått iväg några inbjudningar till årets event... nu återstår bara att se om man får några positiva svar :/
Trackback
RSS 2.0