inga ballonger behövdes...

Vill börja med att säga till alla er som läser detta att kommentarer på det här inlägget är obligatoriskt!

idag är det måndag... det betyder min sista av 8!!! lediga dagar =))
gårdagen va en dagen efter på många sätt men märkligt nog flög jag ur sängen kl 9 på morgon och va riktigt städsugen... dock fanns inte så mycket att städa efterom jag hade varit på ett väldans städhumör redan på kvällen innan...
Fick iaf tassa omkring lite här hemma för att inte väcka mina innebonde som (endel iaf) vaknade betydlig mycket senare än jag!

nu är det säkert så att ni nästintill förväntar er att jag har tagit en massa bilder i lördags som ni kommer få se... där har ni delvis fel!
Jag tog en fruktansvärd massa bilder, dock med vanlig kamera så jag får med spänning vänta på framkallningen...
och om ni tror att ni inte kommer få se några bilder alls så tror ni fel igen...
lilla syster Nea var flitig med sin kamera om här kommer några väl valda bilder =))


 Alla vet att det är nått som är fel med dom... men ingen vet vad!
 Nea, Kadavret och Håkan
nu vet vi vem som drack upp allt det vita vinet!!!  hej Elin och Nea
  
Såå... nu fyller jag ju snart 30!!!

ja... resten av bilderna är raderade... och jag behöver väl inte ens motivera det!!!!

Trackback
RSS 2.0