Golv

=))

Idag kunde jag inte annat är le när jag kom hem från jobbet =) Golvet är färdigt!!
Är så sjukt nöjd jue!!

image33


Snyggt jobbat vettu!    ;)


Till veckan blir det Örebro och kakel inköp... är inne på grått mosaik, möjligen plattor som är aning större än det mosaiken man oftast ser, men jag vet inte... vad tror ni?? blir det för mycket??
Har ju ingen aning om allt vad som finns att välja på så det är svårt att bestämma sig riktigt innan man varit iväg och sett!
Ett måste är det iaf för nästa helg kommer kaklaren så efter det kan äntligen elektrikern komma och sätta upp spottar och lite uttag :)
Kan inte ens ha micron på bänken som det är nu haha!!

nepp! nu måste jag sluta... ska upp och gå en vända på golvet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0